Social Media ads uitbesteden

Zie je niet de omzet die je verwacht van je social media advertenties voor je webshop?
Verlies je je kostbare tijd en geld door te gokken wat werkt, terwijl je concurrenten je voorbijstreven?
Digital Bean optimaliseert verliezende of kostendekkende campagnes naar winstgevende campagnes!

Winstgevende Social media ads managment!

Onze Social Media Ads services

Facebook ads

Met 1.93 miljard dagelijkse gebruikers is jouw doelgroep zeker op Facebook te vinden! Bereik ze effectief met Facebook Ads die jouw webshop en unieke stijl laten zien, en boost je verkoop door klanten aan te trekken die bij jou passen.

Instagram ads

Instagram Ads is direct, visueel en aantrekkelijke promotie. Ideaal voor webshops die willen opvallen in een wereld vol scrollende shoppers. Instagram ads zijn visueel en tastbaar wat ideaal is voor webshops!

Retargeting ads

Win mensen terug met social media retargeting ads! Herinner bezoekers aan hun gemiste kans en verander twijfelaars in kopers! Verkort de koopcyclus, verhoog de loyaliteit met je brand en boost de levenslange waarde van klanten!

Waarom Social media Ads uitbesteden?

Het beheren van social media advertenties kan uitdagend zijn, zeker voor webshop eigenaren die al een waslijst aan taken hebben!

Het vinden van de juiste doelgroep, het creëren van telkens weer boeiende inhoud en het optimaliseren van advertenties kan een tijdrovende taak zijn.

Je weet dat social media advertenties onmisbaar is voor het bereiken van jouw doelgroep en het stimuleren van conversies.

Maar ben je bereid om kostbare uren te verspillen aan het knoeien met advertenties die misschien niet werken?

Laat het zware werk over aan professionals!

Door het uitbesteden van je social media advertenties aan experts, kun je je concentreren op de groei van je gehele webshop en tegelijkertijd profiteren van effectieve advertentiestrategieën die leiden tot meer verkeer, meer conversies en uiteindelijk meer omzet!

Voordelen van Social media ads uitbesteden!

Creëer tijd en bespaar en bespaar geld! Twee van de grootste voordelen van uitbesteden! Maar er zijn meer voordelen van social media ads uitbesteden…

Waarom Digital bean kiezen?

Bij Digital Bean ben je niet een nummertje maar kijken ook naar de onderneming achter de webshop en zien het als een samenwerking waarin een WIN WIN moet worden gecreëerd, voor beide partijen! 

Hier staan eerlijkheid, transparantie en korte lijntjes die voor een resultaat gerichte social media advertentie strategie zorgen, op nummer #1!

Wat kun je van Digital Bean verwachten?

We hebben een paar kern dingen die je altijd van ons kan verwachten!

Greep uit onze partners

Wat ze over ons zeggen!

Dankjewel voor jullie vertrouwen!

Hoe wij te werk gaan!

Onze Social media strategie

Social media ads strategie!

We beginnen met een startpunt vast stellen – waar staan we nu? 

Hebben we al een Meta ads manager account? Lopen er nu al campagnes? Zo ja, hoe lopen die campagnes? Is alles gekoppeld met de website en tracking?

Daarna gaan we naar het strategie bord! Hier zullen vragen aan jouw worden gesteld! Welke producten wil je meer van verkopen? Zijn er nieuwe merken of producten die interessant zijn? Ga zo maar door…

Dan gaan we aan de slag met een strategie te maken op basis van deze vragen. Eenmaal een strategie is het tijd het werk te gaan doen!

Copy (tekst), Visuals en het belangrijkste de daadwerkelijke social media advertentie campagnes!

Vanaf hier gaan we data verzamelen en blijven bijsturen om het budget zo maximaal mogelijk te benutten! 

Aan het eind van elke maand sturen we een duidelijk overzicht van de prestaties van jouw campagnes!

(Klaar)voor de start!

Elke samenwerking beginnen we met een relaxed gesprek over de webshop en onderneming waar we een beetje een gevoel voor de business te krijgen. 

Na het gesprek kijken we wat er nodig is en maken we een deal die voor beide partijen winstgevend is! 

Eenmaal een akkoord bereikt, is het een must om toegang te krijgen tot alle social media accounts en mogelijke tools.

Het gaat hier om de facebook ads manager en instagram ads manager.

Dan is het tijd om aan de slag te gaan en te kijken waar we staan!

Hoe wij te werk gaan!

Onze Social media strategie

Social media ads strategie!

We beginnen met een startpunt vast stellen – waar staan we nu? 

Hebben we al een Meta ads manager account? Lopen er nu al campagnes? Zo ja, hoe lopen die campagnes? Is alles gekoppeld met de website en tracking?

Daarna gaan we naar het strategie bord! Hier zullen vragen aan jouw worden gesteld! Welke producten wil je meer van verkopen? Zijn er nieuwe merken of producten die interessant zijn? Ga zo maar door…

Dan gaan we aan de slag met een strategie te maken op basis van deze vragen. Eenmaal een strategie is het tijd het werk te gaan doen!

Copy (tekst), Visuals en het belangrijkste de daadwerkelijke social media advertentie campagnes!

Vanaf hier gaan we data verzamelen en blijven bijsturen om het budget zo maximaal mogelijk te benutten! 

Aan het eind van elke maand sturen we een duidelijk overzicht van de prestaties van jouw campagnes!

(Klaar)voor de start!

Elke samenwerking beginnen we met een relaxed gesprek over de webshop en onderneming waar we een beetje een gevoel voor de business te krijgen. 

Na het gesprek kijken we wat er nodig is en maken we een deal die voor beide partijen winstgevend is! 

Eenmaal een akkoord bereikt, is het een must om toegang te krijgen tot alle social media accounts en mogelijke tools.

Het gaat hier om de facebook ads manager en instagram ads manager.

Dan is het tijd om aan de slag te gaan en te kijken waar we staan!

Wij hebben de antwoorden

Vragen die wij tegen komen!

Uitbesteden biedt toegang tot experts die diepgaande kennis hebben, actief de campagnes monitoren, visuals maken, etc! 

Het bespaard vaak een hele hoop, geld en biedt kansen om je op andere vlakken te ontwikkelen, en te focussen op dingen waar je goed in bent!

Een goed bureau heeft transparantie hoog in het vaandel staan en communiceert duidelijk over hun aanpak en resultaten! Dat is naar onze mening een goed bureau!

Bekijk eventuele case studies, klantreferenties en bespreek duidelijk je doelstellingen in een vrijblijvende call om de geschiktheid te beoordelen!

Plus tijdens een call krijg je ook al een paar inzichten en tips die je sowieso kunt stelen! 😉

Succes kan gemeten worden aan de hand van vooraf overeengekomen KPI’s (Key Performance Indicators) ROAS, POAS, ROI en ga zo maar door, er zijn tientallen die we kunnen kiezen.

Hierover gaan we het bij onboardings gesprek over hebben, en bepalen we waarmee we jouw succes meten!

De tijd om resultaten te zien varieert afhankelijk van verschillende factoren, waaronder de staat van je huidige marketinginspanningen, je branche, en de specifieke strategieën die worden toegepast.

Hoewel resultaten dus kunnen variëren, zien we bij veel van onze klanten binnen enkele weken serieuze verbeteringen!

De verschillende Facebook ads:

  • Afbeelding- en Videoadvertenties (In de tijdlijn)
  • Carrouseladvertenties (Meerdere afbeeldingen)
  • Instant Experience (Klik opent een full-screen ad)
  • Leadadvertenties (Ontworpen voor leadgeneratie)
  • Retargeting ads (Mensen terug winnen)

De verschillende instagram ads:

  • Stories Ads (Full-screen advertenties in Stories)
  • Shopping Ads (Directe aankoopoptie op Instagram)
  • Reels Ads (advertenties tussen Reels)
  • Retargeting ads (Mensen terug winnen)

Budget dat nodig is verschillen op basis van concurrentie, niche en aantal producten.

Dit zijn de drie dingen die het meest invloed hebben op het budget, er zijn natuurlijk nog een heleboel andere factoren maar zo houden we het simpel en overzichtelijk.

Met een snelle vrijblijvende call hebben we dit vaak al snel uitgevogeld!

Dit hangt af van je voorkeuren. Sommige klanten geven de voorkeur aan regelmatige updates en input, terwijl anderen het management volledig overlaten aan ons.

Communicatie en betrokkenheid worden afgestemd op het begin van onze samenwerking!

Ja, door expertise in campagnebeheer en optimalisatie kan uitbesteding je helpen de kosten te verlagen en conversies te verhogen, wat leidt tot een hogere ROI.

Ook heb je meer tijd te steken om meer leiding te geven van boven af en alles overzichtelijk aan te sturen wat nog meer mogelijkheden biedt om je ROI te verhogen!

Wij kijken ook wat je aan ons kwijt bent en nemen dit mee in de berekining of het rendabel is.

Bel, Boek een Call, Stuur een mailtje of kom langs voor een Vrijblijvend bakkie pleur!

Wij zijn er klaar voor! Jij ook?
Neem contact op!

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur!

Leer ons beter kennen!

We zijn gemotiveerd, worden graag uitgedaagd en zijn resultaat gericht!

matthijs-boon-digital-bean